Selasa, 25 Mei 2010

nAsIB si bRoAdBaNd eTiSaLaT~


hayya cik BEROKBENG oi kenape sayang,linenya laju tapi nk bukak lembab macam siput sedot.... tu la dia selama seminggu lebih aku merana dan menderita ketika di hadapan komputer dek kerana sutir BEROKBENG yang rupa bentuknya cantik rupawan,nama yang diberi ETISALAT tetapi bile digunakan lembab macam siput beruang
( haha aku reka je siput beruang tuh )...~

~
korang tahu tak,dek kerana BEROKBENG yang aku pakai ni dan yang sangat laju ni,menyebabkan aku nak bukak mcm facebook,surat koba,blog atau pape lah sampai 1 jam nunggu nak boleh ke bukak satu2...hadooohhh,menyirap darah aku kekadang nunggu..agaknye kalau nunggu facebook aku bukak tu kan,aku rasa sempat aku masak nasi goreng sepinggan...nak kabonye terlalu cepat line tenet tuh..( lembab la tuh )~

~ tapi dah nak buat macam mana lagi,besyukur je line tenet ada...kang kalau takde tenet boring pulak aku nih..lebih baik ade daripada takde...benda dah ada gunalah dengan sebaik-baiknya dan seaadanya...~ kalau nak nunggu line tenet yang pakai wayar lambat lagi,sbb orang lain tengah guna...ha yang wayar tu laju siket..tapi eddah dia belum habis..so aku kenelah tunggu edah aku habis sampai tempoh tenet yg guna pakai wayar tu~

pape pon janji boleh bukak fb,ym,surat koba,blog dan rakan yang sama waktu dengannya~
gelepor la nak tunggu satu-satu boleh bukak...hah ni pon aku tengah duk bukak surat koba berita hairan,tak bukak2 lagi...dah setengah aku nunggu..sempat lagi rasanya pi masak nasi goreng satu pinggan lagi...hahaha~ itulah kisah BEROKBENG aku yang tak berapa panjang...~terusakan kehidupanmu wahai BEROKBENG~

~berita ini disiarkan dari bilik berita walidain coperation sdn bhd~

~berita disunting oleh norfazani makjob yayaye so'od~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan