Isnin, 24 Mei 2010

eXaM dAh hAbIs~


heemmmm....dh 2 hari berlau exam aku hbs...
tak thu nk buat pe skng...org lain bru nk exam,tp aku dh hbs...
pape pon beserah sume pd allah ape yg telah ku lakukan~ insyallah najah belake~
den pikiaq2 la kan, rse mcm nk pi jalan2 mkn angin je pusing sume muhafazah kt mesir ni...
tp bile di tgok blk...org lain tgh exam, diorg x hbs lg exam...
klau ak gi rmh diorg kang, tkot ak mengganggu diorg nk study pulak...hemmm
kne buat plan bru lah pulak pi hari lain...~
tp bile pikir2 balik, sebelum diorg hbs exam, apakata klau aku pi talaqi dulu ke ataupon carilah mne2 kelas yg ade sementara nunggu dirog hbs exam...~
at least takde la terbuang sgt masa kosong aku ni...drpd aku duk terperok dlm rmh, duk atas katil, takde buat pape,lbh baik pi kelas...at least ade masyuk2 siket...
tp takpelah, kite pi cari kelas lain lu then tu lps diorg hbs exam, bru lah eden mula roadtour eden utk mkn2 angin.... syg kome sume~

~doakan utk aku byk2~ may allah bless u all~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan